Tornada a l’IES després d’aquestos dies

nadoDesprés d’aquest temps de permís per paternitat, us comunico que el dimarts, 25 de novembre tornaré a aparèixer en les vostres aules (això només per als alumnes que em tingueu!!!). El temps passa volant, i fa no res estava a l’hospital, amb la meva nena en braços i ara ja he de retornar a la normalitat (en el sentit pencaire, és clar -per sort és una feina que m’agrada-). Ja veieu també que us he anat penjant cosetes i més o menys he anat seguint les tasques que anaveu realitzant. Quan torni ja començaré a muntar el grup de treball amb la gent que se m’ha anat oferint per col·laborar en aquest bloc i en la web de l’IES (també penso en la revista digital). Els que encara vulgueu apuntar-vos-hi només cal que m’envieu un mail i em digueu que us agradaria formar-ne part.

Fins aviat!!!!!!

Anuncis

Deixa un comentari

