Blau, una nova companyia de telefonia mòbil

Ahir estava mirant la televisió quan vaig veure un anunci que parlaven sobre Blau, una nova companyia de telefonia mòbil. Com ja sabeu que m’interesso bastant per aquestes coses, em va faltar temps per anar a consultar les tarifes i passar-vos un llistat amb el que em sembla.

content_blau_tarifasEs tracta d’una companyia que ofereix les trucades i sms a 8cts/min i 8cts/sms. Com també fan Simyo i Yoigo (amb tarifes similars), amb una tarifa de 1cts/min a mòbils blau durant els deu primers minuts. Jo no soc Blau, però es tracta d’una companyia més amb el 99% de cobertura en el territori nacional.

La meva recomanació: fugir de les companyies movistar, vodafone o orange, amb tarifes molt cares. L’únic que tenen de bo és que et regalen un mòbil molt maco de darrera generació, però si mireu realment el que us ha costat, veureu que us surt pràcticament més a compte comprar-lo lliure. Altres companyies amb bon preu són: Yoigo, Simyo, Pepephone i Masmovil entre d’altres.

3 Respostes to “Blau, una nova companyia de telefonia mòbil”

  1. black hattitude Says:

    hello,

    thanks for the great quality of your blog, every time i come here, i’m amazed.

    black hattitude.

  2. Maria Says:

    Hola!

    M’ha agradat molt la informació, més que res perquè no tenia ni idea de que hi haguessin tantes companyies.

    Per cert, en saps d’alguna que doni servei en català?
    Jo era d’Amena i eren perfectes en aquest sentit… Des de que són Orange que cada cop pitjor!!!

    Gràcies!!

    –Maria–

    • blocdetecnologia Says:

      Si vols informació sobre companyies que donin el servei en català, t’he de comentar que la majoria de la integració al català es fa via el “terminal” (mòbil) que posseeixes. Hi ha mòbils traduïts i n’hi ha que no, però en la majoria la traducció és molt deficient. L’atenció al client és una altra cosa, tinc un llistat que penjaré en el web sobre aquest tema (l’atenció en llengües cooficials). Si vols alguna consulta específica pots escriure’m a info@xarxatic.com


Deixa un comentari

