10000 visites….he de finalitzar-lo?

blocCom vaig posar en la darrera entrada, donava per finalitzat aquest bloc, però he rebut nombrosos correus electrònics per tal de mantenir-lo funcionant i actualitzant… i tanmateix no poder tractar-se a partir d’ara d’un bloc de classe (almenys fins a la meva tornada), només de noves tecnologies i actualitat (política, educativa, esportiva, humor, etc.), aniré penjant cosetes i seguiré mantenint-lo en funcionament mentres els lectors em sigueu tan fidels com fins ara. M’agradaria que m’enviessiu algun correu electrònic a tecnoxals@yahoo.es per comentar-vos que us sembla aquesta continuació i quin rumb us agradaria que prengués aquest bloc. O també podeu fer les vostres aportacions com a comentari dins d’aquesta notícia.

Deixa un comentari

