El bloc de l’aula d’acollida de l’IES Hug Roger III

aacollidaL’altre dia vaig comentar una mica el bloc fet per una professora del nostre IES en un crèdit d’alimentació en anglès. Avui toca fer esment del bloc de l’aula d’acollida de l’IES Hug Roger III (fent un incís, m’agradaria comentar que avui feien la trobada de les aules d’acollida a Sort on m’he trobat amb companys de l’IES de Tremp on vaig estar treballant, i del qual conservo un molt bon record), el qual podem trobar a:

http://blocs.xtec.cat/aulacollidasort

Aquest bloc ha estat creat per la professora de l’Aula d’Acollida al llarg d’aquest any, i em sembla una bona idea, ja que tot el que impliqui la introducció de les noves tecnologies dins l’aula, cosa que a mi m’agrada (i no soc un freak dels típics) considero que és bo per l’alumnat. Ja veieu com s’estan fent cosetes, però cal donar sobretot les gràcies a companys que estan dedicant una part del seu temps a fer-ho i als alumnes (que en el cas d’aquest bloc i els que estic comentant també, estant posant el seu granet de sorra)… ànims i ja sabeu que per qualsevol consulta informàtica resto a la vostra disposició!!!!!

No voldria acabar aquest article sense recordar també la bona feina que està fent en l’entorn moodle un dels nostres professors del Cicle Formatiu d’Explotacions Informàtiques.

Deixa un comentari

