Creació d’un sindicat pallarès

654Ahir em van preguntar per què no penjava notícies relacionades amb l’actualitat que succeeix al Pallars Sobirà, tanmateix tenir una categoria on posa específicament “Pallars Sobirà”, i en certa manera tenen raó, ja que el bloc és més ampli que el purament classe i noves tecnologies. Doncs vaig a penjar-vos una notícia sorprenent (almenys estranya perquè jo no havia sentit mai a parlar de sindicats territorials en un territori tan poc poblat-n’havia sentit de sindicat del metall, d’empreses concretes, etc.-), es vol crear un sindicat pallarès.

La notícia ja l’havia llegit en nombrosos cartells enganxats pel poble de Sort, però la confirmació definitiva m’ha arribat via la web de l’Ajuntament de Sort, on comuniquen que el dimecres 20 de maig, és a dir avui, a les 19 hores hi haurà una reunió per proposar la seva creació a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sort. Agrairia que les persones que ho estan muntant em passessin més informació al voltant d’aquest tema, ja que m’han arribat notícies de que està sent un tema delicat i m’agradaria fer-ne un article més extens.

Deixa un comentari

