Google Chrome 2.0 llest per la descàrrega

google-chrome-20A partit d’avui ja hi ha disponible la descàrrega de la nova versió del navegador Google Chrome amb la seva versió 2.0 totalment estable per a windows. Com a característiques més importants, destaca un augment del 30% de la seva velocitat de cerca i de la sol·lució de més de 300 bugs que tenia la versió anterior. Jo l’estic provant i va com una bala… substituirà al meu benvolgut Mozilla Firefox? Al pas que va aquest navegador, amb tots els seus implements i la seva velocitat, jo no descarto que finalment em quedi com a navegador per defecte.

Deixa un comentari

