Bing, la competència de Google?

Per fi, després de molts dies d’anunciar-lo, i després de canviar el nom inicial de Kumo a Bing, Microsoft ha tret al mercat el seu cercador.

Bing té una personalitat pròpia diferenciada de Google, ja que Bing canvia cada dia d’aparença i visualment és molt més atractiu. En molts aspectes, la presentació de resultats és el mateix, però ha incorporat novetats com la de destacar les cerques relacionades o l’historial que tenim al navegador.

bing

Una altra de les grans novetats és que permet mostrar les pàgines, previsualitzar vídeos o ampliar les fotografies directament desde la pàgina del cercador. Jo he estat potinejant, fent recerques con la de la imatge “noves tecnologies” i el que m’ha agradat força és la seva velocitat de presentació de resultats i la facilitat d’enllaçar aquests resultats amb les seves pàgines d’origen. Quan trobi alguna comparativa ja us la posaré. Potser a partir d’ara, es canvia el “estic googlejant” per “estic binguejant”, però fins d’aquí un temps no es veurà. La meva recomanació és que hi doneu un cop d’ull.

Deixa un comentari

