Flag Counter

Com sempre estic potinejant en altres blocs, webs i tot allò que es mou en la web, m’he trobat amb un widget que puc incloure a wordpress per saber de quin lloc prové cada visitant.

labels=0El seu funcionament és molt senzill (això val per tots els que tingueu un bloc, ja que funciona en la majoria de plataformes: blogspot, wordpress, etc.). Simplement heu d’anar a la web de Flag Counter i allà seleccioneu el nombre màxim de banderes a mostrar (maximum flags to show), el nombre de columnes amb què es mostraran (columns of flags), els colors de fons, de lletres, etc. i finalment el què voleu que aparegui a sobre (Visitors, o custom per personalitzar-ho). Agafeu el codi que us surt i el pengeu en un widget html i voilà, ja teniu un widget maco en el vostre bloc.

Jo l’acabo de posar i no em desagrada perquè ocupa poc espai i és una forma curiosa de saber d’on ve la gent que em visita.

Deixa un comentari

