Acomiadament d’un docent per utilitzar un bloc dins l’aula?

Com ja sabeu, a mi m’agrada contrastar les notícies, però em trobo amb la següent carta d’acomiadament, la qual si és certa em sembla força “greu”, i em trobo obligat a penjar-la, com a persona que utilitza els blocs com a material complementari dins l’aula. Tanmateix haver-la penjat, m’agradaria saber la versió de totes les persones implicades (centre i professor) i no jutjar parcialment, per la qual cosa sols us penjo la carta d’acomiadament que he trobat en la següent web, però sense fer-ne cap comentari (ja n’està tota la blogosfera plena d’ells).

despidoorue

Anuncis

Deixa un comentari

