No a la retallada en I+D

A mi no m’agrada massa el sumar-me a les iniciatives que sorgeixen a la xarxa, ja que moltes d’elles em semblen bastant patètiques, però aquesta em sembla molt interessant, i a més, com a persona que treballa en el món educatiu, em resulta pràcticament imprescindible de donar-li suport. Aquesta campanya online, orquestada per la següent web fa èmfasi a la retallada en l’assignació per investigació  i desenvolupament que vol fer el govern. Aprofito també per comentar, que tanmateix el color polític del partit que governi, en un país que pretenem sortir de la crisi i ser dels capdavanters en investigació, em sembla una barbaritat. Sense més comentaris, penjo el cartell d’adhesió a la campanya que faig des d’aquest bloc.

3973473121_e76fde787c_o

Anuncis

Deixa un comentari

